Kanske slappaste söndagen på länge.

Hur det gick på bowlingen igår vill jag inte ens gå in på, men jag fick än en gång bli påmind om hur mycket jag hatar att förlora. Fyfan vad arg jag blir alltså! Det var trots allt lite kul, men känns som man ska vara fler än två när man bowlar. Tror vi hade gjort tre serier på knappt 40 minuter. Så vid sju-tiden hade vi avslutat vår tur till Bern och bowlinghallen i Kirchberg och plötsligt började jag ångra att vi tackat nej till festinbjudan.

Så jag och Mattias bestämde oss för att ha trevligt här hemma, stannade på närmaste mack och köpte öl & snacks (ja, här kan man ju köpa alkohol vart som helst) och hade sedan kul med både guitar- och DJ-hero. :) Elin kom ner och gjorde oss sällskap med en vinflaska, sedan blev det ölspel och rätt var det var så var alla askalas. Var på väg ut ett tag också, till schlagertempel i Kirchberg, men jag har bara dåliga erfarenheter av det stället och Mattias är inget fan av schlagermusik så det blev inget av. Lika glad var jag för det idag.

Vaknade ovanligt tidigt imorse, strax efter halv tio. Tittade ut - och där var det plötsligt vinter igen! Aldrig sett så stora flingor falla här tidigare, har säkert hunnit komma en dryg decimeter idag. Känns faktiskt lite jobbigt, jag som hunnit börja få lite vårkänslor. Men men. En promenad har det sedan blivit annars bara fotboll, hockey, pizza och godis. Jobbigt att man alltid ska tappa det med onyttigheter på helgen :P

Imorgon:

STÄDA.
Plugga matte.
Träna.
Höra mig för om arbetet - vilket jag bör få börja jobba på snart!
Säga upp lägenheten på Teg. Ja, jag återvänder till Umeå men inte till den.


Kom förresten på att jag lovat att lägga upp bilder från Malins 21-årsfest som vi hade den 9:e januari :)









Det var en MYCKET bra kväll, förutom att jag höll på elda upp mitt hår ;P Saknar er girls !

Nu blir det lite Entourage och sedan sova. Mattias ska upp och jobba redan klockan 8 imorgon. Jag sätter en hundring på att han försover sig men, vore bra om han klarade det för då kanske jag också tar mig upp i tid! :)
Nattinatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

jag sätter emot!

Postat av: Johanna

Å, har du fått ett jobb nu? Vad skoj! Grattis. :D

Postat av: Josse

Tur att man inte kunda zooma in bilderna.. :P haha Men jag snor lite av dig. Vi får snacka med om en skype dejt snart. vi hörs ! kram

Postat av: Josefine

Sno på du bara Josse! :) Och ja, det måste vi! Jag kan redan imorgon kväll, så jag kanske messar dig och hör vad du har för dig. Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback