Taggen! :)

Som sagt, oflyt med jobb. Men kanske kan det vända redan idag?! :) Hade för ett tag sedan räknat färdigt veckans matte och var precis på väg ut på en löptur när jag tänkte att, man kanske skulle ha snabbkollat ifall det kommit in några nya arbetsannonser först. Det gjorde jag, och blev alldeles till mig när jag märkte att senaste annonsen som kommit in var om ett jobb på en restaurang som ligger GRANNE med vårt hus. 11-14 må-fre - inte mycket men alltid något. Relativt roligt arbete. Dessutom stämmer jag bra in på vad de söker - grundläggande kunskaper i tyska och mellan 18-35 år gammal. JAG MÅSTE FÅ DET!

Gick dit men de verkar ha stängt mellan 14-17. Så, jag går dit strax efter 17 igen. Bara positivt, nu hinner jag förbereda mig lite! :) Håll tummarna kära ni!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback