God fortsättning!

Känns som det är många som blogg-pausar just nu. Man har helt enkelt inte tid. Dagarna sedan julafton har susat förbi nästan ännu snabbare än dagarna innan och nu har vi snart ett nytt år också. Hela veckan har varit helt knäpp! När jag vaknade (fortfarande onykter) i måndags och skulle till jobbet så hade jag inget annat i skallen än att det var söndag. Så igår när jag hade måndag var det redan tisdag och imorgon blir det som fredag eftersom man då redan får ta helg. SKÖNT.


Ser fram emot nyår, hoppas och tror det kommer bli en trevlig tillställning. Hade idag tänkt ta tag i träningen och min halvt förfallna kropp eftersom det tyvärr lagts åt sidan nu ett tag (mest dock pg.a förkylningen). Men utan väckare sover man lätt länge och nu har jag precis bara hunnit med frukosten.


Istället blir det nu att stöka lite här hemma och sedan åka förbi Malin på Ersboda. All mat och dylikt ska inhandlas idag till nyår och jag måste lämna mitt bidrag till det hela. Sedan är förhoppningen att jag ska hinna få en skymt av både Patricia o Sophia på stan. Tanken var att vi skulle hinna ta en lång fika tillsammans, men som sagt - folk har inte tid - och imorgon åker Sophia tillbaka till Schweiz :/

Avslutar med några fina porträtt på bästa familjen från julafton. :)







Jag och mitt feberbleka ansikte ville ogärna vara med på bild.

Tjing!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

En kortis men så glad att vi hann ses, så jag fick krama om dig! Och du kommer äga i morgon på festen ;) Nästa gång får vi planera in en längre träff, en ny frukost kanske :) Och gå efter magkänslan med vad du vill göra, då löser sig allt runt om!



Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback