Tummen upp för spontana utgångar!

Helt oplanerade och spontana utgångar kan verkligen bli de bästa. Kom hem vid halv nio från jobbet igår, lagom less efter att ha omgetts av ett gäng dryga fyllon alldeles för länge. Satte mig vid datorn, lyssnade på peppande musik. Tog på mig första bästa (!) ur garderoben och öppnade en vinflaska. Linn kom hit, hittade sprit i kylen som Emma lämnat kvar när hon flyttade. Och så körde vi! Blev all in och en lång, svettig natt på dansgolvet. TACK LINN!

Enda bilden jag hittade på Linnsan och mig. Studenten 2008.

Sofia som jag hoppats få träffa ute skrev "ja köm", men hon kom aldrig. Ett snabbt möte i maxkön efteråt är vad det blev. Klockan var nog närmare halv fyra när jag stapplade in i lägenheten till en roomie som precis då kommit hem lika askalas. :)

Idag har jag jobbat och mår fortfarande som jag förtjänar. Söndagkväll nu, dvs match i Sunday League. Ikväll möter vi Umeå City som vi förlorade mot första matchen (då vi var nybörjare och mindre bra..). Den här gången är det bara vinst som gäller!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

tack själv! (och tack emma för den glömda spriten)

synd bara att vi tappade bort varandra en sväng, men att jag hittade dig med en mörkhyad man lite senare, höhö. blir defenitivt fler såna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback