Sängen lockar äntligen.

För första gången på länge ser jag nästan fram emot att gå och lägga mig. Anledning? Nybäddat i sängen med ett nytt, varmt och extra fluffligt täcke :) Största problemet är att jag inte är trött för fem öre. Orsak? För lång sovmorgon och alldeles för mycket julfika ikväll.

Men måste försöka somna tidigt. Har en heldag framför mig imorgon. Blir lärarvik. kl: 07:30-16:30. Pysseldag på schemat imorgon tydligen. Tråkigt.. ;) Därefter in till stan och till USM (JAAA!). Första passet på fleeera dagar nu. Personalmöte på det också, kl 21. Fulltspäckat alltså.

.

Ändå den där sjukt jobbiga känslan i magen som jag börjar bli riktigt less på. Snälla, ba stick härifrån. Sluta bo i min mage i alla fall...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

haha jo, speciellt på idrotten i den där salen... vad kul :) jo det känns surt,men nu kan jag gå så det känns riktigt skönt och att få operera ännu mer skönt men tråkigt att inte kunna träna. Annars är det bra, ska bli skönt att få börja jobba igen är leds på att vara hemma, haha! hur är det med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback