Roligt boktips!



Den här boken låg i ett annat av paketen igår, och några så lättroade som oss skrattade mycket åt den.  Man undrar om allt som står i den verkligen kan vara sant, och om det är det - hur i hela världen har de fått fram all fakta och statistik? Riktigt kul. Tror att den finns att köpa på Lagerhaus för intresserade.



Idag blir det till att börja med jobb 10-17. Vi går mot årets mest hektiska dagar på jobbet nu, i och med att julresandet drar igång på riktigt.

Därefter ser jag fram emot en helkväll med bästa Malin. Vi tänkte lyxa till det med take away från Nattöppet till middag, och sedan blir det nog att pallra sig till Gammliahallen för att se innebandy. Blir inte utan pirr i magen jag går dit. Kommer bli tvungen att försöka titta på spelaren med nr.6 på ryggen liite mindre än vanligt och framför allt också med lite andra ögon. Kommer bli både svårt och konstigt, med helt enkelt något jag måste försöka vänja mig vid. Heja Dalen hur som helst!

Ikväll landar dessutom Big A i Umeå, det gillar vi såklart :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback