Precis en sån där dag..

..som jag behövde! Ingen stress. Inga måsten, ingen tid att passa. Jo, en. Body Pump på USM 11:30, men det var med nöje jag gick dit. :)

Dessförrinnan hade jag en lagom lång sovmorgon. Åt en lång, god julfrukost med både julvört och tomtegröt samtidigt som jag avnjöt de allra bästa avsnitten från Sunes Jul. Bästa. 

Har inte gjort så väldigt mycket mer. Var på stan en sväng, har kollat på lite handbollsdamer och nu lite hockeyherrar. Grymt bra gjort av handbollstjejerna att ta sig till final! Har inte alls följt dem tidigare i turneringen, men blev ändå väldigt rörd när slutsignalen gick och man fick se den totala lyckan :)

Nu sitter jag som mest och väntar på att Malin och Linnea ska ta sig hit. Vi ska köpa hem lite pizza till att börja med, sedan får vi se vad vi gör av kvällen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Tack för ikväll bästa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback