Plötsligt slog det mig.

Ikväll, för exakt två år sedan. En kväll jag alltid kommer att minnas. Shit, har det verkligen gått två år? Utan tvekan en av de absolut bästa kvällarna jag upplevt i mitt 21 år långa liv. Början till något fantastiskt och helt underbart.

Ser verkligen fram emot att få uppleva något liknande igen. Det blir svårslaget, men samtidigt tvekar jag inte på att det kommer att ske. Förr eller senare hittar jag den igen, kärleken.  



Stryker fotbollsträningen från dagens att-göra-lista. Snuvan och det tunga huvudet kom plötsligt! :( Får bara inte bli värre. Så nu blir det julklappsinslagning för hela slanten. Linda är här också och gör det hon gör bäst - underhåller.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Hejja Linda!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback