Oroliga nätter.

Börjar bli rätt less på att jag sover så himla oroligt om nätterna då jag ska upp och jobba öppning. Tror jag slog alla rekord i natt. I vanliga fall brukar jag stiga upp ur sängen minst ett par gånger/natt, varje gång i tron om att jag ska upp. Brukar dock inse rätt snabbt att nä, det ska jag ju inte alls det. I natt steg jag upp, tittade på klockan - 02:05. ÄNDÅ börjar jag klä på mig alla kläder, och inte förrän jag tagit på mig allt så börjar jag riktigt fundera.. "Nä men vänta nu, 02:05..? Ååhh.."

Skönt i alla fall då att få somna om! Var inte tokigt att kunna stiga upp påklädd sen heller :P Dock märkte jag nu när jag skulle byta om efter jobbet att behån var ut-och-in...spelade tydligen ingen roll :)

Har känt mig både rätt så pigg och glad på jobbet idag - trots natten och trots att verkligen allt har strulat. Allt. Tog mig till gymmet direkt efter också, så nu känner jag mig ganska nöjd.

Ska bara hoppa in i duschen nu och göra mig klar för avfärd mot Vindeln och julmaaat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback