Lucia

Drömde inte alls om sol och värme. Drömde att jag köpte en häst. Det var samma häst som jag tävlade lite på som liten. Han lever säkert inte ens. Pappa fick i alla fall bygga dit den där hästboxen i ladugården som han lycklig fått riva för några år sedan. Tänk om man hade tid, plats och möjlighet? Jag saknar att ha hästar i mitt liv. Undrar hur värdelös man skulle vara om man satte sig på hästryggen igen?

Lucia idag. VA? Tredje advent igår. VA?! Vart tar veckorna vägen? Ikväll har vi halvt inplanerat lite lussefika med sunes jul här. MYS. Det är fritt fram att bjuda in sig själv till detta evenemang. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ingela

visst rådde du om viking va?

Postat av: Joffa

Näe, hade honom på prov rätt länge. Men tillslut började hn bli helt vild (mitt fel?:P) så det blev inget köp..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback