Idolvinnaren

Mm. :) Sitter och dricker min protein-shake och lyssnar på Jay Smith. Nytränad och oduschad. Jag och Amanda följdes för första gången åt till USM för lite gym. Vi hann med en del, men vips så skulle stället stänga - det hade vi inte räknat med. Så blev att springa hem, plocka fram hemmagymmet och köra vidare. Nu har jag gått igenom hela kroppen och känner mig nööjd. Blir inget annat än soffläge resten av kvällen :)

Gillar förresten det jag hör, Jay Smith. Jag som varit så fruktansvärt anti honom hela hösten. Kanske är för att jag bara lyssnar på honom nu o slipper se honom samtidigt. Ja, förlåt mig, men jag tror att det är så.

Nyår imorgon, pepp pepp pepp!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Du var desto duktigare än mig...Jag åkte hem, käkade fläskfilé med bea sås och till efterrätt blev det fruktsallad med vit chokladsås...Haha! "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback