HELG

Fredag eftermiddag. Den tiden på veckan då jag oftast brukar beklaga mig över att jag strax ska iväg på jobb, medan alla andra lyckliga får ta helg. Nu ligger jag skönt med filten och datorn i soffan...och vet ni vad? Här kan jag ligga! Hela helgen om jag vill :D Tackade nej till lärarjobb idag. Istället har jag jobbat öppning på sibylla, kändes lagom att få ta helg klockan 14. Första lediga helgen på fyra veckor, känns bara underbart.

Sitter och tittar på nyårsklänningar. Mycket som känns oros (om man får använda det ordet) runt både julhelgens fester och självaste nyårsafton. Men en klänning till nyår måste jag ju ha! Satt och kikade igenom senaste årens festblåsor. Grå, röd och lila. Dags för svart nu då kanske?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du var riktigt snygg i den grå. men svart funkar alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback