Fullt ös - snart medvetslös.

Ja, blir jag inte förkyld efter den här helgen så har jag en superkropp och ett immunförsvar som pallar allt.

Var trött redan igår efter att ha jobbat öppning med en alldeles för kort natt bakom mig. Lika fullt skulle jag ut på kvällen och det blev en repris på förra helgens utgång. Jag, Malin, Linnea och Schlagerklubben :) Dock så höll jag mig tillräckligt nykter den här gången för att vara förståndig nog att hålla mig borta från kareoken.

Var en trevlig kväll som slutade bra mycket bättre än den förra helgen. Så lagom bakis, lagom skakis och ganska så trött, så tog jag mig upp vid åtta imorse för att gå till jobbet. Det enda positiva med att jobba på Sibylla dagen efter måste ändå vara att man har möjlighet att fixa sig världens bästa bakismat. Jobbade till tre... Hem sedan en snabbis, för att mer eller mindre bara byta om och göra mig redo för både innebandymatch och fotbollsträning.

Innebandymatch först på Ersäng mot IBF Dalen svart. Eftersom de förlorade mot oss senast, kom de revanschsugna och med en dubbelt så stor trupp. Vår taktik var ju att springa ifrån dem (det är den enda taktik vi har).. Fungerade dock inte riktigt idag då vi endast var åtta spelare på plats. Alla som vet något om innebandy vet att det blir rätt jobbigt att spela match med åtta pers :P Så, vi orkade inte riktigt och förlorade med 6-1. Inte helt rättvist ändå om du frågar mig.

Svettiga som få åkte vi sedan vidare mot Nolia för en timmes fotbollsträning. Nu känner jag mig riktigt, riktigt duktig. Men ack så trött. Fröken Ekman kommer sova gott i natt.

Linnea & jag igår. Bilden tagen från Malins blogg :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback