Dan före dan före dopparedan.

Jag har varit så sjukt uppe i varv i flera veckor nu. Planerar mina dagar (medvetet) så att jag precis ska hinna från ett ställe till ett annat, från det att jag kliver upp - tills det att jag ska isäng. Känns som jag har hög puls nästan hela tiden, även när jag för en stund stannar av. Har länge känt att en förkylning varit påväg, skulle vara så typiskt, och inte alls förvånande, ifall den bryter ut ordentligt på självaste julafton när jag äntligen får slappna av och ta det riktigt lugnt.

Dagens schema:

Tvätta.
Klippa & färga håret. Vet dock inte hur?
Gräva fram och väcka liv i snöbegravd bil.
Body Pump.
Köpa klart, och slå in julklappar.
Middag och häng med Linda.
Fotbollsträning.

Hinner jag allt?

Funderar på att rent av bjuda hem Linda på middag, och i gengäld kräva att hon städar lägenheten och framförallt min garderob. Hon är ju en av få som faktiskt tycker att sånt är roligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback