13 timmar.

Dryga tretton timmar har jag arbetat idag(!). Första dagen som lärarvikarie som sagt :) Så här såg skoldagen ut:

Idrott.
Rast (jag var rastvakt)
Luciagenrep.
Lunch.
Idrott igen (annan klass)
Engelska.

KUL! Jag var dock både döv och hes när jag skulle därifrån. Var jag verkligen sådär högljudd i den åldern?

Blev direkt till stan sen för att jobba stängning på Sibylla. Förhoppningsvis kommer det inte bli många dagar med dubbla pass, är rätt slut i skallen nu. Gjort tusentals burgare ikväll (blir förvånad om jag drömmer om nåt annat än super star-burgare inatt), samtidigt som jag haft ögonen på TV:n och VM-semifinalen mellan Sverige och Schweiz. Så sjuuuuuuukt spännande! Jag blir egentligen mest deppad när jag ser på det, men kan samtidigt inte låta bli att titta. Är helt enkelt för intresserad för mitt eget bästa.

Imorgon då? Jobb igen. Tänkte vara duktig och gymma dessförrinnan, men lutar nu snarare åt sovmorgon och lång "hotellfrukost" ala Joffa i soffan. KAN bli utgång imorgon igen. Självaste Sofia Sundling är hemma från Tärna i helgen. Vi umgicks titt som tätt hela gymnasiet..nu ses vi aldrig! Sist var en snabbis förra julen :S Så, prioritet nr.1 är att få träffa henne i helgen. Och innebär det fest, så antar jag att det är fest som gäller :P

Nu ska jag sova som aldrig förr.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

gud va kul att det gick så bra för dig i tvärålund! :)

om du ska ut i kväll kan du ju höra av dig. jag ska på julbord med mitt jobb och kommer sitta där och drinka på lite och det är inte helt omöjligt att man går ut sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback