Världens sötaste Alice



Tänk om man fick vakna upp och se den här solstrålen varje morgon! Känner att jag måste boka in en skype-dejt med familjen Granberg/Ekman hemma i SSS snarast så jag får se henne skratta lite framför skärmen igen :)

Här i Derendingen fick jag idag vakna upp till en djupt sovande pojkvän - klockan är nu 11.53, fortfarande inget liv. Jag har varit iväg och inhandlat lite frühstück på Shell som ligger rakt över gatan bara. Tänkte lägga mig och titta på några nya avsnitt av Deperate Housewives, men det ville inte riktigt fungera. Kanske ska se Män som hatar kvinnor igen istället som jag tjatat om varje dag nu i en vecka. Har ändå ingen brådska. Lite gym senare och handla mat. Det är vad som ska göras idag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

sv: haha, ja man kan ju alltid hoppas att man har fullt sjå så man glömmer bort det... det verkar som om du har det bra joffa!! :) när kommer du hem? jag ska resa lite till usa åt dig också, kramra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback