Sommaren innan Schweiz

Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från sommaren jag hann med hemma i Umeå innan jag tog mitt pick och pack och flyttade iväg. Finns några ljusglimtar värda att minnas :)


En glass med Malin en fin kväll nere vid kajen :)


Grillning med Mattias vänner uppe på Ålidhem och senare utgång på Rex.
Fick åka party-taxin dit- aldrig fel!
En av få riktigt fina sommarkvällar i juli. (rätta mig om jag har fel) :)


En av sommarens favoritbilder på oss :)


Avslutningsvis ett litet kollage från min sista kväll med vännerna. Kanonkul att alla tjejer kunde komma och äta middag hos mig. Därefter drog halva sällskapet vidare till Gräsmyr där Rolandz väntade. Vi som blev kvar fick förstärkning av några grabbar och drog senare ut på All Star. Mest och fortast utför gick det för fröken Adolphson som inledde kvällen som nykter, antingen eller - nåt mellanting existerar inte där ;) Minnesvärd kväll (för oss andra ;P) och kul var det. Synd som vi sa att det skulle krävas en flytt för att lyckas samla alla en kväll. Får bli bättre på det när jag flyttat hem igen!

PS. Inte meningen att kollagebilden skulle bli så där liten men. Skitsamma.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback