Tyskaplugg

"Du kan ta ditt jävla omljud och stoppa upp det i röven!" Haha, ja här går det hett till när vi försöker plugga tyska framför datorn. Tyskan är ett mysterium. Träning ikväll. Jag måste även bestämma vad jag vill göra av min helg. Vi har spelledigt och några i laget ska äta middag och förfesta hos en tjej i laget, därefter gå ut inne i Bern och festa järnet. Mattias funderar på att åka till Milano och se fotboll på söndag. Jag vill göra både och, men har som sagt inte mest pengar just nu så måste välja något av alternativen. Grejen är den att om jag ska med på lördag så måste jag ha med mig pengar till en viss biljett ikväll. Vad ska jag göra? Lutar åt Mattias idé, men känns samtidigt tråkigt att dissa tjejerna när vi satt och pratade om kvällen på bussen hem i söndags. Alla verkar supertaggade. Blir säkert fler gånger i och för sig. Hm. Tänk om man vore rik!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

bör tilläggas att det sa's med glimten i ögat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback