JOBB :)

Idag blev jag äntligen satt i lite arbete alltså! Jobbet påminner mig en hel del om när jag sommarjobbade på Cranab, man blev satt i nåt evighetsgöra som var gaanska så enformigt.
Det jag gör här är följande: Wiler har stickers/samlarbilder på bl.a. spelare och andra inom klubben (sammanlagt 479 st) som ska ut till försäljning nu. Bilderna har kommit i separata buntar. Mitt jobb är att sortera och sätta ihop nya buntar där varje bunt ska innehålla en bild av varje, alltså från 1 till 479. Det tog mig idag fyra timmar att öppna buntarna och sätta ihop sju nya. Jag ska göra cirka 50. Inte världens roligaste, men mycket bättre än inget! Jag får ju faktiskt träffa en hel del nya ansikten, även om de bara är på kort :P Nä men, tacka gudarna för Ipoden. Utan den skulle det nog fort bli olidligt långtråkigt. Super med det hela är att jag får bestämma mina arbetstider helt själv och framför allt så tjänar jag pengar. Faktiskt nästan 50 kronor mer i timmen än vad jag tjänade på byllan. Tummen upp!

Nu blir det idol och sedan champions leauge. Som vanligt har Mattias makten över TV:n (bara för att det är hans...) så det blir Milan-Zürich på den, medan jag får se min match på datorn. Jaja. Tror inte det kommer dröja alltför länge innan Milan är ute och jag får se United på TV:n ;)

Hej då!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

hej bästa. vad roligt att du fått börja jobba, verkligen! dock önskar jag att byllan är mera lockande, hehe. saknar dig mkt!



har just skickat ett meddelande till dig på facebook, så läs det! puss!

Postat av: Malin

haha, kul..såg att du just skrivit på min blogg. sötnos! fusk att ni har så varmt! du måste vara jättebrun nu? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback