Sömntuta och latmask, det är vad jag är.

Jag har som sagt börjat jobba 12-17 måndag-fredag och känner redan - vart tog tiden vägen? Hjälper inte när man inte tar sig upp och utnyttjar timmarna innan 12 som man säger att man ska heller. Föreställde mig igår kväll en morgonpromenad i skogen där solen sken och allt såg höstigt, färgrikt och fint ut. Så vaknar man, tittar ut och ser att det är inget annat än bara grått. Klart man väljer att ligga och dra sig en timme eller två då under världens skönaste och uppvärmda duntäcke.

Har inte varit i gymmet heller sedan gud vet när. Tur jag har fotbollen i alla fall och min kära pilatesboll här hemma. Ett tips till alla tjejer som vill forma magen; köp en pilatesboll och lägg dig på den (förslagsvis framför TV:n). Läste en gång att det är det enda som fungerar om man vill ha en platt mage. Jag håller med, jag tränar bara inte tillräckligt mycket på den :P Helt klart min bästa vän näst efter plattången. 

Sitter och försöker skriva ett brev på tyska just nu. Kanske är det anledningen till att jag känner mig väldigt tom på svenska ord och berättelser för tillfället. Bättre att vara tyst då än prata strunt. Dusch och godnatt nu!




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Hur funkar egentligen de där bollarna? Jag vill ha en men man halkar ju typ bara runt på den? Hur gör man? ska man göra nåt slags situps eller vad? :P



tacksam för svar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback