En helg med båda nytta och nöjen.

Sköna söndagkväll. Har precis sett Sverige vinna mot Schweiz borta i Tjeckien och därmed också hela turneringen. Bra jobbat! :) Har belönat mig själv med en Dürüm (kebabrulle) och en magnum classic efter att ha storstädat precis hela dagen nästan. Finns inte en vrå i hela lägenheten som går att komma åt där jag inte varit och torkat, skurat eller sugit med dammsugaren! Mattias BÖR se skillnaden när han kommer hem imorgon.

Igår däremot blev jag inbjuden att hänga lite i Bern tillsammans med Cissi och Lisa. Lisa är flickvän till Alexander Bodén som spelar i Zürich, och har rätt nyligen, precis som jag själv övergett Sverige för att pröva på livet i detta fina land tillsammans med sin innebandyspelare. Blev lite strosande på stan och en fika på Starbucks Coffee, där jag f.ö. tror att jag hittade mig en ny favorit. En cheesecake med vit choklad och jordgudd, helt UNDERBART god. Framåt kvällen åkte vi hem till Cissi och tillagade en plankstek som inte heller blev så tokig ;) Mätta och belåtna avslutade vi sedan kvällen med att se "Sex and the city"-filmen. Den går att se om och om igen. Bra dag rakt igenom skulle jag vilja säga, himla kul att vi kan hitta på saker tillsammans när våra grabbar åker iväg så här :)

GRATTIS IGEN PÅ FARSDAG OCKSÅ PAPPA.




En kort dikt är vad du får, efter alla dessa år.
Skriven på en stund, men inte av John Blund.
Utan skriven utav mig, din allra bästa tjej.
Ja, näst efter mamma, ditt livs stora flamma.
Nu ska jag baka paj, för jag börjar bli rätt haj,
på ugnen som vi har, du är världens bästa far!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Tack för det! Älskar Dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback