Bilderna får tala.

Inga bilder blev det igår som jag hade lovat. Blev inget äventyr till Bern heller. Istället somnade vi båda på soffan redan vid 22-tiden, slitna efter helgen eller vad? 

Bilder från lördagens "fest" var vad jag hade lovat, men först av allt tänkte jag bjuda på två bilder från vår trevliga middag i Bern i fredags :)


Fina Sophia och Maria :) Och så vi då, rätt fina vi också. Den ena trött och den andra blek dock.




Här har vi lite närbilder från hänget i lördags då :) Jag närmast kameran, bakom mig en skymt av Kemi och gladast på bilden är Simona, Sophias roomie och lagkamrat från Tjeckien. :)



Blandade nationaliteter nedan. Från vänster: Zu från Tjeckien, Ela från Polen, Björn från Schweiz och Thomas från Tjeckien. Tjusig bild för övrigt ;P





Jättetrevlig kväll/natt i huset i Gerlafingen. Tack Sophia och Maria för hela helgen! Ser redan fram emot svenskt julfika på fredag, samt "svensk-fest" på lördag i samma hus :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kemi

Hej stumpan!!!

vi hade ju en supertrevlig helg... Roligt att träffa dig, du är go!

Ha en skön helg men svenskt mys!!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback