Hej ba.

Tillbaka i stan efter en lugn och skön helg i Storsandsjön. Hade dock räknat med att hinna bli frisk, inte det. Hade också hoppats på en del solande - inte det heller. Och inte har det fötts några barn ännu! Kom igen nu bäbisen, jag gissar på att du kommer imorgon :) Blev stannad av polisen för första gången i mitt liv just när jag kommit in till stan imorse. Liksom alla andra trafikregler&skyltar så har jag helt glömt bort vad alla "polistecken" betyder, men var klyftig nog att förstå att jag skulle köra till sidan och stanna där. Nervositeten släppte med en gång när jag märkte att det var Louise, en tjej i laget som är polis, som stod där och vinkade. Fick blåsa det bästa jag kunde, testet blev negativt. Alltså positivt :) Vi snackade lite fotboll och sen fick jag köra vidare.


Fick ett ryck och tog fram symaskinen i helgen också. Sydde under lördagen om ett par jeans till en kjol. Simpelt, jag vet. Men dubbelsömmarna jag gjorde blev raka ska ni veta! Om jag kommer använda "jeansen" mera nu återstår att se. Fortsatte igår kväll. Hittade ett halvt förskräckligt trikåtyg som jag började klippa i. Slutade i en klänning som jag faktiskt funderar på att ta på mig på Linns inflyttningsfest på lördag. Om det stämmer det jag hört att det är tema "färg" som gäller, så kan det bara inte bli fel i alla fall :)


Ny vecka nu där jag inte har något som helst inplanerat förutom jobb och träningar. Som det stod i mitt horoskop igår: Dagar och kvällar kommer flyta förbi utan passion. Känner mig faktiskt helt okej med det den här veckan. Ser fram emot helgen! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

jajemen, färg är det!!!

Postat av: joli

ja vad kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback