En bra dag

Sitter med en toning i håret och väntar på att den ska verka. När man har mitt mörka hår från födseln så är det inte jättelätt att göra något åt färgen genom att bara tona, så gör det mest bara för att försöka återuppliva alla vintertorra hårstrån. Onsdag idag, jag har lyckats byta till mig ett kortpass 12-17; skönt! Känner att jag jobbar tillräckligt med timmar den här månaden ändå. Efter jobbet blir det direkt iväg till O´Learys för att försöka få tag på ett av "drop-in-borden" där. Dum är man som inte bokade bord i tid! :S Intresset är tydligen enormt, vilket inte är så svårt att förstå. Manchester United-Inter, Englands respektive Italiens bästa lag som möts. Jag drömde i natt att United vann med 6-2. Vad ska jag säga, let my dream come true!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

Italiens bästa lag?? hur kan du skriva nåt sånt?? ta tillbaks :P

Postat av: Emelie

Jag ser att vi hejar på samma lag :)



Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback