Ännu en 20-åring :)

Vi hade en mycket trevlig kväll i fredags men nån film blev det ej. Jag kom till Malin vid åtta-tiden, gav med mig lika lätt som vanligt och lät sjuklingen titta på Let´s dance isället för Så ska det låta. Strax efter nio kom Amanda och en halvtimme senare dök även Linda upp med sin nya men ack så fullspäckade kalender. Tillsammans försökte vi då (eftersom helgens planer sprack) att hitta ett nytt datum för fest. Första, bästa, möjliga helg var påskhelgen? -Det är ju förjävla dåligt. Idag är det Rebekkas födelsedag. GRATTIS BRE :D Näst på tur att fylla år är ju faktiskt jag själv. Så vad säger ni tjejer, ska vi ta och boka in en utgång lördagen den 25:e april redan nu, så kanske alla kan? :P



Osäker på om du gillar den här bilden Rebekka, men fin är du och jag tycker om dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

om jag är bjuden är jag på! (inbjuder mig själv annars)

Postat av: Bre

gillar inte bilden men jag gillar dig :)

Postat av: Bre

gillar inte bilden men jag gillar dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback