Fredag hela veckan?

Känns nästan så. Fredag nu IGEN :)  

Idag är jag förkyld, en förkylning som kom igår och alldeles på tok olägligt. Vet inte om en förkylning någonsin kan komma lägligt men. Ont i halsen, lite hostig och snuvig, men som vanligt ingen feber. Var i alla fall så pass kry att jag tog mig iväg till min inbokade frisörtid klockan 09:00 i morse. Det blev rätt ovanligt och ovågat av mig bara en toppning där det togs bort så lite som möjligt av håret både på längden och bredden! Klippte även en lång, rak lugg som jag sedan tidigare vet att jag trivs bra med. Ja, kan för en gångs skull säga att jag kände mig hemma med håret redan innan det var fönat och klart. Jag tänkte dock för att ge frisyren lite rättvisa vänta med att lägga ut någon bild tills det att jag blivit frisk igen och ser någorlunda rekorderlig ut. :)

Vill även säga grattis till Dimitar Berbatov som fyller 28 år idag. Han gjorde för övrigt första målet när mitt älskade Manchester United lekande lätt vann mot West Bromwich borta med hela 0-5 i tisdags. Stackars målvakt  i West Brom-målet som fick se sig tunnlad två gånger :P Ta mig till Old Trafford någon!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback