Fast först en lördagkväll hos Malin :)

Ja, man kan väl ångra sig. Det jag skrev i sista stycket i förra inlägget var mest eftersom jag inte trodde att denna helg skulle erbjuda annat än jobb och därmed inte något särskilt underhållande att skriva om. Så blev inte fallet!

Efter en ovanligt stillsam och folktom kväll på Sibylla, som resulterade i en rekordsnabb stängning av mig och Eva, så fanns det både tid och ork över till nöjen. Jag hann hem, tog en snabbdusch och fräschade till mig något, för att sedan möta upp Rebekka och hennes Robin och vandra vidare till Malin öst på stan. Där blev det en helkväll med vin, öl, skratt och mycket snicksnack. Tanken var länge att gå ut, då i första hand på Rex, men efter att ha hört ryktas om att inte ens folk i VIP-kön kom in så orkade vi inte ens försöka. Lika glad för det är jag idag :) Strax efter tvåtiden tackade jag för mig och gled hem på mina klackar i en himla fart.

Kameran var med oss under kvällen! :)

Fint :)

Kanonfin trio :)

Säl och nån (?) som gav upp Rex-kön och kom till oss.

Säl och nån (han presenterade sig, men minns inte riktigt) som gav upp rex-kön och kom till oss.



Ett ögonblick då Malin såg ut att tycka om mig extra mycket ;)



Till vänster: En av mina bästa vänner som om två veckor lämnar oss för Robin och Sundsvall.
Till höger: En tjej som fått i sig tillräckligt av det rödvin som också visar sig så fint i både höger och vänster mungipa...

Kort sagt en mycket trevlig kväll. Tack för den kära vänner!

Idag tänkte jag försöka hinna ut, hämta lite frisk luft och göra (at least) 5000 raska steg innan det blir dags för jobb igen. Därefter ska jag bara hem och ge min fulla uppmärksamhet till en kattunge som snart river stället om jag inte leker av henne lite överbliven energi.

Adjöken!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hej sötnos. fin blogg du har :) jag har tagit några bilder från dig och uppdaterade mina. förstår inte varför de blir så vita? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback