Manadagher

Måndag idag, ovanlig måndag. Känns inte alls som måndag. Underbar måndag! Ja, förmodligen den bästa måndag jag haft på länge. Jag är så glad! Men trött. Och förkyld. Fortfarande! Fem dagar nu är för mig mer än nog, jag är inte van vid att dras med sånt här. Snor och snuva. Jag ber om ursäkt om ni tycker jag är äcklig som väljer att skriva om det men. Jag hatar det verkligen. Så fort jag lägger mig ner blir det täppt så jag inte kan andas. Sitter jag upp så snörvlar jag, men snyter jag mig så kommer inget. Vad ska det vara bra för?


Tänkte i alla fall träna ikväll, har missat två senaste p.g.a jobb. :( Har kommit fram till att jag gillar vår nye tränare Fernando Pontes. Han är verkligen fotboll hela han. Första prövningen för honom och vårt "nya" lag blir intersportcupen som spelas inomhus på nolia i helgen. Personligen gruvar jag mig mest över orken. Jag är redan tillräckligt otränad som det är, sedan förkylningen på det - som bäddat för succé :P Har en misstanke om att den låga dos av styrka och kondition vi haft hittills i träningen kan komma att utökas efter helgen!


Det får vara allt för nu, har mindrest0r på ingång! :) 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: joli

vad kul! han känner ju jag ;) är jättesnäll och duktig som tränare också, han gjorde röbäcks damlag riktigt bra! så lycka till! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback