Ny design.

Jag var less på den gamla, ville ha något nytt. Eftersom jag är helt oduglig att designa ihop något eget fick det bli en färdig mall. Men tycker det blev fint :) Hope you like it too!

Igår var det lottning till Champions Leauge och Mattias satt som klistrad framför tv:n. Själv diskade jag, sprang runt och plockade tvätt som ett tok innan jag skulle åka iväg till träning - rätt obrydd om denna lottning eftersom United vinner i vilken grupp som helst ;) Först var det en del svordomar om vilken fantastisk otur Milan hade med lottningen, sedan blev det plötsligt ett stort glädjevrål när det gick upp för honom att Zürich hamnat i samma grupp. JAAA, sa jag då eftersom Real Madrid också hamnat i den gruppen! Är vi nu bara på hugget vid biljettsläppet så innebär det att vi kommer att kunna fara och se både Milan och Real Madrid bara en dryg timme härifrån. Åhhh, CRISTIANO RONALDO! :D

Nu ska jag ta på mig inlinesen (stavning?) och åka iväg till gymmet. Därefter blir det en lång dusch - har inte haft varmvatten här på över en vecka. Ska se Italien-Sverige i damfotbolls-EM - tror på Sverige i detta mästerskap! Mattias klubb har något slags jubileumsfirande i helgen, så senare ikväll ska jag se när de möter Classic, ett finskt lag, och sedan blir det visst fest. Ska ladda kameran och försöka använda den ikväll :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Tänk att det finns dem som inte håller på LIVERPOOL!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback