Blandingen av vitt, rött, rosé & öl.

Sivert frågade mig nyss: Do you hate your life today? Ehm, ja - lite. Tackar som frågar!

Jag brukar sällan ha ångest över saker, tycker det är onödigt - men den här dagen tar fan alla pris. När jag vaknade upp för snart en timme sedan så var det precis som att jag varit ute igår och kommit hem DRITINGS. "Vart är min väska? Min mobil? Och herregud, hur ser jag ut?". Grejen är bara den att vi var aldrig ute. Vi var fyra personer som förfestade här till cirka 02:00 inatt. Jag, Linda - en kille som hette Andreas samt en av Oslos kanske vackraste men också största idioter. Ja, så mycket idiot att han nog inte ens förtjänar att nämnas vid namn här. Jag har mött några "players" i mitt liv - lilla, söta godtrogna jag - och trodde att jag lärt mig hantera den typen till en viss gräns..men kan säga att den här grabben hoppade längdhopp över den gränsen igår. Eller nåt. Kung är att han lämnat diverse lösenord på min dator nu, inte minst till hans grymma playlist på spotify.

I lägenheten hade det också sett ut som vi varit ett 30-tal personer här och partajat igår om inte bästa Sivert hade varit så flink och städat upp (moppat golven och ALLT) nu på morgonen. Kjempeflink, kjempetack. Nu sitter jag i skamvrån, grabbarna säger att vi aldrig får ha fest här igen. Åtminstone inte utan att de är hemma... :P

Bilder kommer, tror jag. Nu måste jag ordna upp mig själv och mitt liv så jag tar mig någorlunda fräsch till jobbet..om 45! Hur var det nu, partysvenske eller ikke partysvenske? H.E.R.R.E.G.U.D.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback