Blondie

Hur ska vi sammanfatta den här helgen då? Den har egentligen varit lik många andra helger här i Oslo - jättetrevlig. Jag känner liksom många andra söndagkvällar här i Oslo, att helgen tagit på. Sliten är känslan. Var länge sedan jag hade en helg till att vila ut mig på. Känner att jag längtar efter sommar, sol och semester nu..MYCKET! Är så avis på alla som redan har allt det.
 

Min lediga dag i fredags susade förbi. Jag hann snöra på bikinin och ge mig ut med en filt i parken i hopp om att få färg. Jag hann inte mer än lägga mig ner så var solen utom synhåll. Då gick jag och köpte brun utan sol! Köpte även hårfärg...eller snarare blekning. Så jag är nu så blond som jag bara kan bli, haha ja, väldigt blond! Får fortfarande en chock varje gång jag ser mig själv i spegeln, men ser nog helt OK ut, även om det blir att jobba lite med silverschampot i veckan. Sedan kanske jag vågar lägga upp en bild :) Herregud, jag är nästan som en hundvalp som inte går att lämna ensam hemma en hel dag, hittar bara på en massa hyss!

Igår blev det fest. Hemmafest faktiskt! Eller, förfest som plötsligt övergick i efterfest. Vi missade som utgången! Mycket trevligt iaf! :) Idag har jag jobbat och varit ganska flink på BIT. Skönt att jobba söndagar, det är lungt med kunder + bra OB ;) Tvärdog på soffan när jag kom hem, men vaknade plötsligt till liv sedan och tog tag i storstädning av lägenheten. En ny kille, Martin, flyttar in i Lindas rum på onsdag. Så ikväll flyttade jag ut ur mitt rum och in i Erlends (som är hemma i Hamar juli ut). Linda tar istället mitt rum, omständigt va? :)

Förstår inte varför jag inte flyttat in hit tidigare, fick en cirka 1 meter bredare och MYCKET skönare säng på köpet!
Nu ska jag sova hårt och gott. Min plan är att ta mig upp och ut på löptur innan jobbet imorgon nämligen, vore skönt att göra bort!
Puss & godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback