Okej?

Klockan är 19:30 och jag säger godnatt. Är det verkligen okej? Tror knappast det. Blev dock inte mer än fyra timmar natten till idag och imorgon ska jag åter igen upp en liten stund före halv fem. Känner att min tisdag är färdig för länge sedan. Måste samla kraft! Blir några sista, rå-intensiva dagar i Oslo før å si sån. Vet knappt när jag ska hinna packa alltså :P

Hemresan är bokad, yes! På söndagmorgon kl. 08:00 måste jag helt enkelt vara packad och klar för då lämnar jag Oslo med buss. I vilket tillstånd får vi se! :P Får sova ruset av mig på bussen de timmar som det tar att åka till Göteborg. Ska nämligen dit en sväng först, innan jag på måndagkväll tar nattåget därifrån vidare hem till Umeå! Kul kul kul :) Mer om det imorgon, nu ska jag soooova! :) puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Du är efterlängtad!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback