EN DAG FRI!

29 arbetspass på raken och så har jag äntligen en ledig dag framför mig imorgon! Fattar ni känslan! :D Kommer kännas helt konstigt. Haha. Men också helt underbart! Såklart. Har precis firat ledigheten med lite mjölk & müsli kombinerat med alkohol. Christer kom precis hem, nästa lika lycklig som jag över att vara ledig imorgon, och hämtade ut något i stil med champange från sitt rum. Egentligen borde vi gå ut nu, bra uteliv i Oslo på torsdagarna! Men egentligen så vill jag bara ta en dusch och gå till sängs.. Vilket nog precis är vad jag kommer att göra.

Tycker själv att jag underpresterade som fan på jobbet ikväll. Riktigt missnöjd med mig själv! Min andra stängning som skiftis, och jag borde verkligen gjort det bättre. Gjorde inget fel (så vitt jag vet) men hade 0 i tempo. NOLL. Gjorde dock illa mig i handen tidigt på kvällen, råkade klämma den och trycka upp ett djupt jack precis i början av tummen, inne i handen. Svårt att förklara, men var nära att börja gråta pg.a smärtan och det var sjukt länge sedan jag grät pg.a smärta! Kan fortfarande inte riktigt röra tummen och det bultar i hela handen. Kanske inte konstigt att jag tappade taggen på att jobba fort, hårt och mycket då!

Vad sker imorgon då på lediga dagen? Vågar inte hoppas på sol. Men snälla gud, kan du ge mig lite? Jag är nästan för blek för att visa mig bland folk nu.
Blir sovmorgon till att börja med. Frukost i lugn och ro - det bästa! Lite städning kanske - nödvändigt ont. Göra något åt håret också. Alla säger att det är fint, men jag håller inte riktigt med. Sedan intervaller, och mest troligt utgång och socialt liv på kvällen. Ja, blir en toppen fredag oavsett.

Josses födelsedag är det imorgon också. Skickar varma grattishälsningar och många kramar hem till dig! :D Puss & kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Å segt, krya på tummen! Och njut av lediga dagen, gud vad skönt, 29 pass låter helt galet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback