Knäckt.

Känner mig helt jävlig. Psykiskt och fyskiskt less efter den här kvällen. Svängigt! Känner att jag inte riktigt pallar pressen och presterar som jag vill och tycker att jag borde göra. Dagen började dock bra! :) Mina ben, min mage - ja hela min vinterbleka kropp, fick se lite sol efter alldeles för lång tid i skugga. Usch, blev äcklad av mig själv där jag låg :P Eller åtminstone bländad! Var ute runt elvatiden, egentligen för att löpa en massa jobbiga intervaller, när jag insåg vilket stort pucko jag var. Sol + 25 härliga plusgrader +  förmiddag + intervaller = jättedålig kombination. Så, drog av mig till sport bh:n och bara la mig där i gräset någon timme istället. Jag borde göra fler sådana bra val till vardags!


Jobbar stängning imorgon också. Förmiddagen ser ut som en enda lång att-göra-lista. Halvfart mot helgen!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback