krassligt

Vaknade naturligtvis upp med halsont imorse. Ingen jättesurprice kanske med tanke på hur jag nästan kämpat för att bryta ner immunförsvaret senaste veckan. Känt mig helknäckt hela dagen, kanske till och med febrig? Krävdes all energi och lite till i alla fall för att klara av ett minst sagt fartfyllt arbetspass på BIT. Det går nog inte riktigt för er utomstående och ickevetandes att ens föreställa er hur det är att arbeta där. Ibland är det verkligen helt GALET. Ja, Linda säger faktiskt att vi alla förtjänar en medalj för vår insats,  sometimes I think she´s right.

Blev därför sängen stället för gymmet som jag utlovat efter jobbet ikväll. Har nu inte TRÄNAT ordentligt på...ja, vet inte hur länge? Löpte kanske 2,5 km förra torsdagen, innan vi gick ut och festade. :P (Är det f.ö redan en vecka sedan?!) Gymmade ordentligt gjorde jag för cirka 2 månader sedan. Herregud? Måste kanske börja göra som alla andra tjejer som är för lata för att träna men fortfarande vill hålla sig i form - nämligen äta mindre. Jag måste dock i så fall starta det hela med att börja äta som en tjej. Skaffa en botten. Haha. Tror ärligt att jag och Linda äter mer än alla tre grabbar som vi bor tillsammans med, och det är inget skämt! Mat är livet.




Råkade ikväll bläddra förbi den här bilden från förr. Tagen sommaren 2008 eller nåt. Jag var som söt på den tiden! Så brun..och långhårig. Har inte ångrat att jag klippte mig än, tro det eller ej. Men det där är fan den Joffa jag minns mig själv som. Nu för tiden är det inte alltid som jag riktigt känner igen mig själv när jag ser mig i spegeln. Undrar hur man kommer se ut om 10 år!

Imorgon är det redan fredag igen. HELG. Jobbarhelg såklart. Men ändå - vad sker? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madelene

Hej! Du är duktig som sliter som en häst! De kommer bokstavligen talat ge lön för mödan.

Här skall de nu ätas penicillin i ev vecka. Fick ont i halsen igår, kunde inte sova inatt och fick mitt första besök hos fastlegen idag. Japp, "streptokoker" (hur de nu stavas?) :) Så tror de blir en lugn helg för våran del. Ante är rätt så förkyld han med. Men om vi båda mår bra under söndagen kanske vi kan ses över en kaffe. Krya på dig! :)

Postat av: Joffa

Oh, ja! Det hoppas jag verkligen att det gör också :)Men just nu är jag oroväckande mycket i spenderar-tagen, vad hjälper det då att man jobbar ihjäl sig?! USCH, streptokocker är det värsta jag vet. King att du fått penicilin iaf, kommer verka inom kort. Så är du kry söndagkväll kan vi absolut ta kaffe! Jag jobbar till 19 eller nåt sånt. KRYA! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback