Vet inte vad jag ska skriva.

Känner mig absolut inte missnöjd - men känner mig inte heller nöjd. Jag är glad att jag hittade ett jobb så snabbt som på fem dagar här i Oslo, men är det verkligen detta jag vill göra av mina månader här? Vad vill jag få ut av tiden här? Mycket blandade känslor. Framför allt så känner jag mig lite knäckt. Måste försöka sova snart, uppstigning 05:30 imorgon för att jobba 07-16. Jobb på lördag också, 08-16. Jag ger det två dagar till, då har jag gjort en hel arbetsvecka. Sedan på söndag, när jag är ledig och bakis - då ska jag på riktigt känna efter och besluta om ev. förändringar. Det är inte lätt när det är svårt, men jag antar att det blir som man gör det! Jag vill börja plugga i höst, det är åtminstone ett som är säkert.

Det är här inne jag håller hus på dagarna!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback