GF

Gutt-fritt i lägenheten ikväll. Gud vet vart de alla tagit vägen. Både skönt och lite trist att vara själva. Misslyckades med fikat då vi inte riktigt fann något bra ställe att fika på. Några tummar ner där Oslo (och särskilt Grünerlökka). Fick istället ta saken i egna händer och baka egna cookies, gick bra det med! ;) Soffhäng hela kvällen och ledigt imorgon, känns som en fredagkväll :)

Jag har skaffat mig en ny last, nämligen dessa:



Jag som aldrig gillat Läkerol har blivit som besatt. Skulle kunna trycka en påse om dagen. Dock blir man lätt dålig i magen om man äter för många, men det är det bannemig värt. Finns i en annan smak också (grön påse) som är precis lika mums. You´ve gotta try them!

Och just det; Om en vecka så har jag ganska precis landat i Umeå igen för en familjär weekend på hemmaplan. Jag har det bra här, men åh, jag längtar redan massor :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback