Fredagkväll :)

Har haft en minst sagt skön fredag. Vaknade 11 och låg kvar och drog mig framför datorn till 12. Då vaknade även Elin och Michael till liv och bjöd på god frukost :) Direkt efter frukosten (eller ja, snarare brunchen?:P) sprang jag till gymmet en sväng. Blev tipsad om en väg dit av Therese som jag aldrig provade under hela mitt år här, förstår inte hur jag kan ha missat den! Perfekt löptur i ett härligt väder och sen som sagt lite gym på det.

Stannade till på shell och köpte en banan på vägen tillbaka, och kvinnan bakom kassan kände igen mig :) "Men, det var länge sen", sa hon. Hann med att se Sverige ta ännu en medalj i skid-VM. Haha, har blivit lite psykningar per sms mellan mig och en av de norrmän som vi ska bo med nu i Oslo. Lika bra att vi flyttar dit efter VM? :P

Sedan blev det en sväng in till Solothurn med Elin igen som ville hitta något fint till morgondagen. Nu har vi precis gjort oss klara för middag inne i Burgdorf tillsammans med "Wiler-fruarna". Blir nog trevligt! Jag är sugen på pizza!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback