Söndag

Vill inte ens skriva något om utgången igår som inleddes så bra men slutade så dåligt. Ogillar den person som verkar ha fått för sig att sno min börs när jag mest troligt la ifrån mig den vid garderoben på Allstar. Han/hon kommer säkert ha precis lika mycket användning av den som jag hade.. (Börs = vårt norrländska ord för plånbok, om du läser detta Linda E ;))

Måndag imorgon och ny vecka. Jag öppnar på jobbet, tredje dagen öppning på raken. Blir lika förvånad varje morgon som jag inte försover mig. Det innebär alltså jobb 06-13. Därefter? Ge mig ljusglimtar att se fram emot denna vecka! Bästa blir helt klart på fredag när jag och mamma ska tillbringa förmiddagen på IKSU spa. MASSAGE. Men jag känner att jag behöver mer. Ge mig?


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

julkalendern börjar på onsdag, du kan baka lussebullar och pepparkakor,lyssna på julmusik, handla julklappar (till dig och andra), börja kolla på någon ny serie, träna (fotboll och innebandymatch), måla en tavla, laga storkok, vaxa benen, ta upp ditt scrapbooking och göra julkort till nära och kära, kolla på gamla barnfilmer, bjuda hem på spelkväll, låna en hund av någon, ta lite vintriga bilder och göra ett kollage på väggen, ha hemmaspa med ansiktsmask och måla tånaglarna eller gå på bio

Postat av: J

Tack nån :)

Postat av: Linda

Haha, för sent, jag hade redan googlat ordet :)

Attans att förlora plånboken, alltid en himlans massa bök med att spärra kort osv.

Hoppas du hade en trevlig helg och 1:a advent.

Och jaa, tycker absolut du ska kolla på resa till Gbg, bara kom!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback