Skrällen.

Ja, då har vi än en gång fått lära oss att man aldrig ska ta ut saker och ting i förskott. Mattias och Wiler åkte överraskande nog på stryk idag och är alltså ute ur cupen. TRÅKIGT :( Nu två bottenlag till final istället. TRÅKIGT.

Har annars haft en toppendag! Det "fina" vädret var helt crazy under förmiddagen. Sol ena stunden, spöregn nästa. Lite som aprilväder brukar vara. Så ja, våren kanske är på G ordentligt här nu :) Jag ignorerade halsontet mer än vad jag först hade tänkt och gav mig ut på en springtur i alla fall som bjöd på både sol och regn. Nu är jag frisk :)


Ny vecka imorgon. Dagsplaneringen ser ut som följer:
SOVMORGON. Som alltid, börjar bli bortskämd med sådana :)
Lunch.
Matteplugg. Har kört fast nå jävulskt.
Tyskaplugg. Just det, både jag och Mattias ska läsa en tyskakurs på distans och den börjar imorgon.
Promenad/gym.
?

Ska nu diska undan middagen och vänta på att en glad kille ska komma hem...Not! :S Får se om jag och cheesecaken som jag gjort kan muntra upp lite, tveksamt men.. En stor kram ska han i alla fall få!

Nattinatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Ja jösses vad sjukt! Jag tyckte verkligen synd om Walle när jag hörde det. Men Hoffbauer hade sagt till David "vi får väl se hur det går, vi KAN ju inte vinna cupen verkar det som" när Wiler slog ut Köniz tidigare under säsongen. Känns som att det är lite jinxat med cupen för Wiler... förstår att det känns trist! Verkligen konstigt med de två bottenlagen i final.



Gött att du sprang dig frisk, det är så härligt när det funkar och det inte blir tvärtom. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback