Hur kunde det inte räcka längre än så här?

Sverige har ju hittills gjort ett helt otroligt grymt OS om jag får säga det själv - inte minst längskidåkarna! :D De jag trodde och hoppades mest på i förhand (förutom skidskyttedamerna) var dock ishockeylandslaget, så efter morgonens förlust så kändes det lite som att OS plötsligt tog slut. Känns som att Sverige var för bra för att åka ur redan nu!?


Martinell och Molin som var tappra och tog sig hit för att se matchen kl.06:00 imorse kunde lika gärna stannat kvar hemma i sängen :P

Så även jag... Är helt slut nu efter en lång och intensiv dag. Hockey, matteplugg, jobb, träning. Jag hinner bara hem så ska jag iväg igen någonstans. Hinner ingenting! Igår var jag bara tvungen att ringa Malin efter att två nätter i rad ha drömt att olika kompisar (bl.a. hon) hemma i Umeå bara ignorerat mig när jag äntligen kommit hem igen och fått träffa dem. Tecken på hur dåligt samvete jag har just nu över att jag inte haft tid/kunnat höra av mig till folk där hemma? :/

Imorgon blir det lika fullspäckat, men efter träningen kl. 21:00 imorgon kväll är det helg :D M är ledig från innebandy i helgen, så blir lite annat skoj. Mer om det imorgon. Har förresten lyckats dra på mig en riktigt jobbig hosta. Skyller på de som sitter och röker INNE på jobbet hela tiden. Har typ fått KOL eller nåt. Eller så är det alla förlorade sömntimmar (OS-timmar) som har satt sina spår. M är nämligen även han förkyld, fast 5 gånger värre än mig. Så nu ska vi sova och krya på oss lite! Nattinatt.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Du lugn nu.. Vi sov faktiskt kanske 10 min i pausen till 3:e. Missade inte en minut av matchen :P Fast med det som hände, känns det som vi lika gärna kunde gjort det... Fan oxå! Krya på er både o kör hårt i kväll, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback