Helg :)

Åh, jag känner mig sliten. Kunde inte riktigt somna i natt. Visste inte vart i sängen jag skulle ligga, åt vilket håll, eller vilken kudde jag ville ha. Är ändå van att gå och lägga mig själv, eftersom Mattias brukar sitta uppe och se på NHL var och varannan natt. Brukar klaga då att han ska sänka ljudet, just för att det är svårt att somna. Men måste säga att det var ännu svårare nu när det var helt tyst!

Fick ett samtal för ett tag sedan från ett hotell i Zuchwil (grannbyn) där jag tydligen sökt jobb. Hade nästan glömt bort det så blev helt ställd när de/han ringde. Men sen klarnade det lite och jag fick fram några fraser på tyska. Ska dit imorgon på "intervju" kl. 14 :) Har också pratat lite med Linda. Hon (och Amy) kanske kommer hit första helgen i mars. Hoppas! :D

Nu blir det disk. Träning som vanligt 20-21 i Kirchberg. Först hade vi en sliskig spanjor som höll i fredagsträningen, vi klagade på honom och fick då istället "Järnkvinnan". Ca 185 cm lång, tatueringar på armarna, svart kort hår, och en bakåtvänd keps på huvudet. Lesbisk? Hon är i alla fall läskig och sjukt vältränad.

Därefter blir det bara att ta det lugnt i soffan. M lämnade en liten överraskning åt mig i frysen innan han for igår, en Mövenpick. bara till mig :) Så det blir att avnjuta den till nyaste avsnittet av OTH. Imorgon vankas det svensk tjejfest i Bern! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha, I know all about it, David kollar också på NHL hela nätterna.



Jag är normalt rätt bra på att kunna lägga mig väldigt sent, men NHL-hockey är inte direkt något som triggar igång den effekten hos mig.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback