Tonight´s gonna be a good night

Härlig känsla, träningsvärk i hela kroppen och en utvilad skalle. Bara snuvan som fortfarande är här och stör, men vem bryr sig. Sitter och väntar på att fröken Adolphson ska ta sig hit. Hon är just nu och länsar systembolaget. Jag har fått på mig mitt underställ som jag fick av föräldrarna i julklapp, fantastiskt skönt. Tänkte inviga det snart på den långpromenad som jag och Linda tänkte ta nu innan det blir dags att göra oss fina. :)

Strax efter 17 ska vi försöka infinna oss på västra ersboda hos kvällens värdpar - Malin och Johan. När alla är på plats (vet inte exakt hur många alla är) blir det fördrink, förrätt och så så småningom också varmrätt i gårdslokalen där som bokats för kvällen. Därefter fortsätter festen med dricka och snacks i Malin & Säls lägenhet. Tror det kommer bli kanon allting. Linda säger att vi lär gå ut sedan hon och jag, eftersom vi mer eller mindre kommer vara enda singlarna på plats, men jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt skoj ändå. Vi får se vart kvällen slutar!

Hur som helst - Gott Nytt År!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback