Fredag

Inget fiske på långa vägar, men en dagsutflykt blev det i alla fall av denna fredag och shoppingdag nummer tre på en och samma vecka. Jag, Mattias och Sophia tog bilen och rattade mot Biel, som ligger ca 4-5 mil härifrån. Biel/Bienne står det på skyltarna, inte olika städer som jag hittills trott, utan samma fast bara på tyska/franska. Of course. Även där hittade vi NewYorker – favoriaffär´n. Mattias blev dagens stor-shoppare, han har mer eller mindre skaffat sig en ny garderob den här veckan. Sophia var näst värst och jag är nöjd som trea. Tänkte inte köpa annat än hårfärg, men när jag sedan sprang på samma affär som jag provade de fina jeansen i igår så kändes det lite som att det var ödet ;) 29 CHF, dvs knappt 200 kr för de kanske snyggaste och mest praktiska jeans jag provat på flera år. Okej, jag kanske överdriver lite, men ändå, det måste ju vem som helst få ha råd med :) Sophia hade kameran med sig, så om ni vill se bilder finns det några på hennes blogg. Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback