En dröm som nog inte kommer att bli sann.

Kanonväder idag igen! Rena sommarveckan har det varit. Skönt att vi har match 19.30 (på lördag) den här helgen, då finns det ingen risk att det blir för varmt i alla fall :) Drömde i natt att jag hade bloggat om vädret. Hur sjukt det var att det hade snöat hemma redan, medan det fortfarande var sommar här! Nästa dag, i drömmen alltså, snöade det för fullt här nere, - bara för att jag hade "skrytit" om vårt fina och varma sommarväder. Så jag vet inte, det här blev ju inte riktigt som i drömmen nu men, får väl se om det kommer någon snö imorgon ;P

Nu tänkte jag promenera iväg till gymmet och träna litegrann. Därefter blir det bara hem, in i duschen och sedan göra sig lite fredagsfin. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback