Flo Rida



Igår bokade jag och Mattias biljetter till en konsert med Flo Rida i Zürich den 17:e november. Skoj! Känner att vi verkligen borde passa på att åka och se sådant när man nu för en gångs skull bor så bra till. Jag menar, hemma blir det ett sånt himla projekt om man vill åka iväg och se något. Man ska ta sig till Stockholm eller Göteborg tur och retur, fixa övernattning/hotell osv. Här tar vi bara bilen och kör dit, blir inte mycket omständigare än så :)

Funderar på att köpa biljetter till Kelly Clarkson också som kommer hit i mars nästa år. Jag hade helst av allt velat se Pink som är så jävla cool rent ut sagt. Sett hennes uppträdande från MTV-video music awards? Hon har två konserter här i mitten på december. Enda biljetterna som finns kvar går dock på cirka 2000 kr, så det blir nog tyvärr att hoppa över den här gången och hoppas på billigare chanser framöver vad gäller henne.

Sitter här och väntar på att det ska bli hockey nu igen. NHL-lagen spelar visst match var och varannan dag! När tränar de egentligen? Tänk om man vore hockeyproffs, vilket liv alltså. Spela hockey och TV-spel och bli miljonär, typ. Vad ska det bli av mig egentligen? Proffsdrömmarna gav jag upp för länge sedan. Om jag inte nu skulle ha några helt oupptäckta talanger vill säga, man vet ju aldrig! :) Men tur är ju att jag fortfarande kan utbilda mig och "bli" något på så sätt. Har faktiskt börjat kolla runt lite för att eventuellt söka och läsa några kurser på distans efter jul. 15:e oktober är sista ansökningsdagen! Så alla vet. Tjao!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback