Idag bestiger en av oss svensk mark...

...och tyvärr är det inte jag! Istället är det ännu en gång Mattias som är ute och ränner, och ännu än gång är det p.g.a/tack vare (beror på hur man ser på det :P) innebandyn. Den här gången är det landslaget som kallar, jag är givetvis jättestolt, fast det är tråkigt att han nu blir borta i 6 dagar. Vet ju att det är kul sedan när han kommer hem!



Han åker tack och lov inte ända upp till Umeå, då hade jag gråtit. Stannar i Stockholm och Uppsala tis-ons, torsdag åker de sedan vidare till Tjeckien för att spela en turnering där i helgen. Han får dock äta på Max idag och se "Flickan som lekte med elden" på bio. Med mera, med mera. Jag är bara lite avis.  Däremot kommer han förhoppningsvis köpa med sig lite naturgodis till mig sedan, samt ha med en annan påse hem med kläder och dylikt som jag specialbeställt ända från SSS :D

Sitter just nu i soffan och är J Ä T T E T R Ö T T.  Efter att Mattias hållit mig vaken till 02.45 (halv tre var det någon som ville ha massage) så var det 07.00 dags att stiga upp och skjutsa samma person till tågstationen. Bevisade på vägen dit att jag fortfarande har mina puckade stunder (ja, tycker faktiskt att de blir allt färre).

Vid ett trafikljus säger jag: "De där vita ljusen, är det för döva och blinda eller?"
M: "Haha, men så jävla dum"
J: "Hehe, oj. Just det, vad dum jag är. Kan ju knappast vara för döva i allla fall!"
M: "Haha, men knappast för för blinda heller! Åhhh, det här ska jag skriva på bloggen"
Jag: "MEN VET DU HUR JÄVLA TröTT JAG ÄR!?"

Vet inte om jag kunde skylla på det där men.. :P Nu blir det morgonpromenad, sedan handling på coop. Sova får jag göra i helgen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bre

haha saknar dina toksköna kommentarer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback