Misstajmar

Lyckades byta jobbarkväll från torsdag till onsdag för att kunna vara med på träningen på torsdag kväll. Nu ser jag att träningen är flyttad till onsdag. Typisch :(


Den efterlängtade festen på lördag ser också ut att gå åt skogen - bli framflyttad. Verkar vara smått omöjligt att tajma in en kväll då vi alla kan närvara, och det är ju precis det som är meningen; att alla ska vara med! Allt jag begär är en helkväll med mina tjejer. Skulle det bli så här svårt bara för att vi gick ut skolan? Tänk, för ett år sedan var vi ute tillsammans i princip varje helg! Frågan är, hur kommer det se ut om ett år?



Träning nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh det är ju så typiskt! Men vi får inte ge upp. Nån helg framöver SKA vi ut allihopa.



HAHA alltså det här var den värsta bilden jag sett på väldigt, VÄLDIGT länge!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback