Dagens aktivitet: Minigolf.

Ja, dagens stora aktivitet blev en minigolfsrunda i Zuchwil. Jag var taggad på vägen dit, men har nu i efterhand fått inse att  jag inte har humör för att spela minigolf. Har spelat tre gånger i år och tappat humöret fullständigt samtliga gånger. Idag tänkte jag innan vi körde igång "Okej, Joffa det här är bara kul. Idag ska vi inte bli arga." Sedan räcker det med en 7:a på andra banan och allt är förstört. Vill bara kasta klubban åt helvete eller slå ihjäl något med den. Tur nu att jag var utomlands så ingen förstod mina fula ord. Jag hoppas jag hinner mogna till nästa år så jag kan ta revansch då. Ingen mer minigolf i år i alla fall!

Har haft en rörmokare här idag också som har satt in en ny toalettstol, fixat duschen och även ordnat så vi kan koppla in vår fina bänkdiskmaskin. Underbart! Känns annars som en halvseg dag. Jättefint väder ute men varken jag eller Mattias har någon lust alls att sola. Blev nog nästan less efter förra och förr-förra (även förr-förr-förra?!) veckans toksolande. Jag börjar faktiskt längta efter att arbeta!

Ikväll blir det träning i Kirchberg, alltid roligt :) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback