Jag kommer och går

Ja nu är det snart en vecka sedan igen som jag var här och skrev. Måste vara tråkigt att följa en blogg som sällan uppdateras? Jag måste bli mer regelbunden.  

Här har vi i alla fall helgens händelser med lite bilder:



Fredagen var en dag då jag visade prov på lite effektivitet. Bakade inför födelsedagen och gick en sväng med Malin på strömpilen. Överraskade också "Perkan" med en guldtvätt på Statoil eftersom jag skulle ta med honom på en roadtrip utöver det vanliga. Vid 15-tiden på eftermiddagen hämtade vi upp Kim för att åka upp till Piteå och titta på en match mellan Sverige och Tjeckien i World Challenge Cup. Mitt mål med resan var såklart att få en skymt av snyggingen med #6 på ryggen ;)

Från Piteå körde vi raka vägen till SSS. Jag och Kim var ute och gick på lördagsmorgonen en sväng och utforskade vem av oss som bar bäst på skaren innan min familj och delar av min släkt samlades hos oss för att fira min 20-årsdag en dag i förskott.

Efter att ha öppnat paket, ätit smörgåstårta, vanlig tårta och slutligen lite grillat på det, så bar det av in till stan igen för mig och Kim. Innebandyfest på O´learys stod på schemat, dessförinnan två förfester.

Förfest nr.1 med med Malin och Lisa hos Tony.

Förfest nr.2 med ett antal mongisar hos Emma Ö.


Skulle vilja lägga upp fler bilder både från kvällen och från födelsedagen men har blivit något tokigt med mitt internet som gör att det går långsammare än vanligt. Hade hur som helst en trevlig kväll och en jättebra födelsedag. Tusen tack till alla ni som kom och grattade eller uppvaktade mig på annat sätt! :) 

Imorgon är det Valborgsmässoafton. Tror jag skriver mer om det.. imorgon :) I säng och sova bort förkylningen nu!  

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

riktigt snygga tights måste jag säga! ses snart :) kram

Postat av: M

Jo, han verkar vara en riktigt hunk enligt bilden, gick tydligt att utskilja ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback